Qux
Avatar
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Azeroth
|
Wysłany: Pią 1:42, 23 Lip 2010 Temat postu: Nightbane |
|
|
Nightbane
Ataki i umiejętności:
Na ziemi:
- Bellowing Roar - Fear castowany 2.5s z krótkim czasem trwania, cd 30s
- Charred Earth - "Plama" ognia która pojawia się na ziemi o średnicy 5y pod stopami random targetu i zostaje tam przez 30s,
zadaje 3,000 fire dmg co 1s każdemu kto stanie w jej zasięgu
- Cleave - Atak mele 6,000 - 11,000 dmg zadawany na 5 osób stojących w bliskiej odległości przed bossem
- Distracting Ash - Magia która zmniejsza naszą szansę na trafienie bossa o 30% na 40s (można ją dispelled)
- Smoldering Breath - Dot fire zadawany na wszystkich stojących przed bossem, zdaje 1,688 - 1,912 dmg co 3s przez 15s
- Tail Sweep - Atak zadawany wszystkim stojącym za bossem i odrzucający wrogów w tył. 450 fire dmg przy odrzuceniu i kolejne 450 co 3s przez 25s
W powietrzu:
- Rain of Bones
- Bone fragments - Zadaje dmg area o zasięgu 6y z siłą 352 - 408 każdej osobie w zasięgu
- Restless Skeletons - Przywołuje 5 szkieletów które mają 13,500hp i atakują z siłą 450 - 1,300 mele dmg
- Smoking Blast - Atak fizyczny o sile 1,850 - 2,150 dmg zostawiający po sobie fire dota który zadaje 3,000dmg w ciągu 18s (można go dispelled)
Taktyka:
Kluczem do sukcesu jest omijanie Charred Earth czyli naszych tak zwanych plam które pojawiają się pod stopami random targetu.
UWAGA: Ustawienie detali w opcjach video ma wpływ na widoczność plam,
więc jeśli macie je na minimum to bardzo ciężko będzie wam je zobaczyć,
dlatego zawsze przed walką zmieńcie je na średnie.
Tank ze względu na niektóre umiejętności bossa, musi go trzymać tyłem do raidu, jest to bardzo ważne
gdyż jego ataki zadawane przed siebie mogą być zabójcze dla innych.
Dps mele musi stać lekko z boku bossa nie centralnie za nim, ma to na celu uniknięcie Tail Sweep.
Dps ranged i heal muszą stać w pewnej odległości, lecz nie w maksymalnej
ponieważ może to w pośpiechu spowodować ze po ucieczce od plamy nagle znajdziecie się po za zasięgiem,
szczególnie dotyczy to heala. ~20y to odpowiednia odległość dla dpsu i heala,
pozwoli ona na ucieczke i da zapas zasięgu.
Gdy boss wzbije się w powietrze możemy chwilkę odsapnąć ,
ale tylko chwilkę ponieważ zaraz ześle nam on 5 szkieletów których musimy się szybko pozbyć,
gdy to zrobimy dps ranged kontynuje bicie bossa do chwili gdy będzie podchodził do lądowania.
Po wylądowaniu threat się resetuje i zaczynamy zabawę od nowa.
Ustawienie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwagi:
Heal - oszczędzajcie mannę, podczas gdy boss lata starajcie się jak najmniej castować i naładować jej jak najwięcej w tym czasie.
Tank - Pamiętajcie aby odpowiednio ustawić bossa, nie może on być w najmniejszym stopniu skierowany przodem w stronę raidu.
Zmieniajcie pozycję jeśli plama pojawi się blisko was.
Dps- uważajcie na aggro, przebicie go w nieodpowiednim momencie ma spore prawdopodobieństwo na spowodowanie wipe.
Loot:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qux dnia Pią 15:20, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|